Monika Wdowiak odchodzi z Grupy naTemat. Anna Dylicka szefową reklamy dwóch portali
Dotychczasowa dyrektorka biura reklamy oraz doradczyni zarządu Grupy naTemat ds. reklamy Monika Wdowiak odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym zmienia się struktura. Nową head of sales portali naTemat.pl i INNPoland.pl została Anna Dylicka.
– Monika przez niemal cztery lata dokonała wielu ważnych zmian usprawnieniu procesów w Grupie naTemat, a dynamika wzrostu przychodów rok do roku była imponująca. Jedyną stałą jest zmiana, a Monika zdecydowała się rozwijać swój własny biznes. I nie mam wątpliwości, że będzie kolejnym sukcesem w jej karierze, czego jako cały zespół życzymy - mówi Paulina Plenkiewicz, CEO Grupy naTemat.
Monika Wdowiak w Grupie naTemat pracowała od 2020 r. Wcześniej przez ponad rok była dyrektorką biura reklamy „Vogue Polska”. W przeszłości pracowała m.in. w Marquard Media Polska.
Anna Dylicka od ponad trzech lat pracuje w Grupie naTemat jako senior key account manager. Wcześniej przez niemal 18 lat pracowała w wydawnictwie Marquard Media Polska, gdzie pełniła stanowiska dyrektora biura reklamy, zastępcy dyrektora biura reklamy oraz key account managera.
Po zmianach struktura sprzedażowa w Grupie naTemat jest ujednolicona, a obszary biznesowe są podzielone pomiędzy: Annę Dylicką w naTemat.pl i INNPoland.pl, Justynę Rzeniewicz w parentingu (MamaDu.pl oraz dadHero.pl) oraz Klaudię Szarowską w ASZdzienniku.
- Zależało nam, by powierzyć obszary biznesowe dedykowanym osobom z bardzo sprecyzowanym zakresem odpowiedzialności, doświadczeniem i charakterem pasującym do swoich produktów, co – jak w ostatnich miesiącach pokazał przykład MamaDu i teraz już ASZDziennika - sprawdza się bardzo dobrze – mówi Michał Mańkowski, członek zarządu i redaktor naczelny naTemat.pl.
Dołącz do dyskusji: Monika Wdowiak odchodzi z Grupy naTemat. Anna Dylicka szefową reklamy dwóch portali