SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Sękowska: z Edipresse Polska do „Przekroju”

Monika Sękowska zaczęła pracę jako manager kwartalnika „Przekrój”. Poprzednio przez osiem lat była związana z Edipresse Polska.

Monika SękowskaMonika Sękowska

W „Przekroju” Monika Sękowska odpowiada za marketing, koordynację projektów promocyjnych i działania PR.

„Przekrój” jako kwartalnik pojawił się na rynku w połowie grudnia ub.r. Pismo ma profil społeczno-kulturalny, ma format A3, 148 stron i kosztuje 14,90 zł. Początkowy nakład wyniósł 50 tys. egz., z uwagi na duże zainteresowanie ze strony czytelników zrealizowano dwa dodruki tego numeru: pierwszy to 29,9 tys. egz., a drugi - 60 tys. egz.

Monika Sękowska poprzednio przez osiem lat pracowała w Edipresse Polska. Najpierw była specjalistą ds. PR, a wiosną ub.r. objęła nowo utworzone stanowisko szefa biura zarządu i komunikacji. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy oraz za funkcjonowanie biura jej zarządu.

Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Dołącz do dyskusji: Monika Sękowska: z Edipresse Polska do „Przekroju”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Brawo Monika!
odpowiedź
User
Stephan
Brawo Monika, czas na dalszy rozwój. Nie mogłaś na niego liczyć.
odpowiedź
User
Ola
Brawo po trzykroć i gratulacje dla Przekroju! Wspaniała osoba.
odpowiedź