Monika Kochanowska w MPG Media Planning
Monika Kochanowska objęła stanowisko Group Account Directora w domu mediowym MPG Media Planning, gdzie będzie zarządzała jednym z czterech team'ów klienckich.
Do tej pory obowiązki GAD w tym zespole pełnił Tomasz Ramza, który od kilku miesięcy zajmuje stanowisko Dyrektora Mediów. Tomasz Ramza będzie teraz odpowiedzialny za koordynację działań całej agencji w zakresie planowania, zakupu mediów oraz negocjacji, oraz będzie koordynował pracę dla niektórych Klientów agencji.
Monika Kochanowska pracowała poprzednio w Starcomie na stanowisku Account Director. Wcześniej przez blisko pięć lat związana była z Initiative Warszawa. W swojej dziesięcioletniej karierze pracowała z takimi klientami jak: Coca-Cola, Fiat, PTK Centertel i Unilever.
Dołącz do dyskusji: Monika Kochanowska w MPG Media Planning