SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych

Agencja Momentum Worldwide wprowadziła internetowy system dozarządzania materiałami wykorzystywanymi w komunikacjimarketingowej. Platforma o nazwie mShare pozwala łatwo wprowadzaćzmiany do przekazów kierowanych do określonych regionów i grupodbiorców.

Wprowadzony przez agencję Momentum Worldwide system internetowyo nazwie mShare zawiera w wersji elektronicznej wszystkie materiaływykorzystywane przez firmę w komunikacji elektronicznej. Platformapozwala zarządzać bannerami, layoutami prasowymi, plakatami,broszurami i POSami, a nawet książkami, gadżetami i stronamiinternetowymi przez dostosowywanie ich do poszczególnych regionów isegmentów grupy docelowej. W systemie mShare te materiały możnaszybko edytować, otrzymując gotowe do druku dokumenty hi-res.

Momentum Worldwide uzasadnia uruchomienie platformy tym, żeprzyspiesza i ułatwia ona różnicowanie przekazów marketingowych,eliminując jednocześnie zbędne koszty DTP.

Dołącz do dyskusji: Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl