Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych
Agencja Momentum Worldwide wprowadziła internetowy system dozarządzania materiałami wykorzystywanymi w komunikacjimarketingowej. Platforma o nazwie mShare pozwala łatwo wprowadzaćzmiany do przekazów kierowanych do określonych regionów i grupodbiorców.
Wprowadzony przez agencję Momentum Worldwide system internetowyo nazwie mShare zawiera w wersji elektronicznej wszystkie materiaływykorzystywane przez firmę w komunikacji elektronicznej. Platformapozwala zarządzać bannerami, layoutami prasowymi, plakatami,broszurami i POSami, a nawet książkami, gadżetami i stronamiinternetowymi przez dostosowywanie ich do poszczególnych regionów isegmentów grupy docelowej. W systemie mShare te materiały możnaszybko edytować, otrzymując gotowe do druku dokumenty hi-res.
Momentum Worldwide uzasadnia uruchomienie platformy tym, żeprzyspiesza i ułatwia ona różnicowanie przekazów marketingowych,eliminując jednocześnie zbędne koszty DTP.
Dołącz do dyskusji: Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych