SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Momentum Worldwide przejęło agencję ChaseDesign

Globalna sieć reklamowa Momentum Worldwide kupiło agencję ChaseDesign zajmującą się usługami designowymi. Przy czym ChaseDesign nadal będzie działać pod swoją nazwą i z niezależnym zarządem.

ChaseDesign wraz ze swoją firmą córką 10RedDesign świadczy usługi w zakresie designu, m.in. dla największych firm na świcie, m.in. P&G, Energizer, FedEx, Kraft, GE, McDonald’s, PepsiCo, Starbucks czy Target. Od 1995 roku zrealizowała ponad 1,5 tys. projektów o charakterze sprzedażowym oraz ponad 10 tys. projektów z kategorii product design. Obecnie zatrudnia ponad 100 specjalistów z zakresu kreacji i innowacji.

Przejmując ChaseDesign, Momentum Worldwide chce wzmocnić swoje kompetencje w zakresie shopper marketingu. - Nasz nowy potencjał stwarza klientom możliwość generowania zupełnie nowych doświadczeń i dodania świeżych wartości dotychczasowym procesom zakupowym. Klienci nastawieni na coraz to nowsze i zaskakujące doznania, będą mieli szansę odczuć zmianę w każdym sklepie czy miejscu prowadzonych przez nas działań shopper marketingowych - opisuje Chris Weil, prezes i dyrektor zarządzający Momentum Worldwide. - To partnerstwo niesie za sobą także świeży potencjał rozwojowy, który znajdzie swoje odzwierciedlenie w pierwszej kolejności na rynkach europejskich, później Ameryki Południowej i Chin - dodaje.

ChaseDesign nadal będzie działać pod własnym brandem i z niezależnym zarządem. Z Momentum Worldwide będzie współpracować na zasadzie partnerstwa strategicznego, oferując swoje usługi klientom holdingu CPG, do którego należy Momentum.

- Kategoria shopper marketingu jest warta 50-60 miliardów dolarów i wykazuje tendencję rosnącą - około 15 proc. w skali roku. Co istotne dla agencji operujących w tym segmencie, pieniądze na shopper marketing pochodzą z budżetów sprzedażowych, a nie marketingowych. Tootwiera przed nami całkiem spory nowy rynek - opisuje Monika Biedrzycka, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Momentum. - W związku z tym również w Polsce planujemy dodatkowe inwestycje w poszerzanie kompetencji budowania angażujących doświadczeń sprzedażowych - zapowiada.

Dołącz do dyskusji: Momentum Worldwide przejęło agencję ChaseDesign

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl