'Moment prawdy' przegrał z konkurencją, ale ma powrócić jesienią
Emitowane w Polsacie w czwartkowe wieczory show "Moment prawdy"miało mniej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie przezkonkurencyjne stacje. Program podwyższył jednak udział Polsatu wgrupie komercyjnej, dlatego planowana jest emisja nowych odcinkówjesienią.
"Moment prawdy" nadawany był wczwartki o 21.00, począwszy od 5 marca do 25 czerwca br. Średniaoglądalność wszystkich odcinków programu wyniosła 2,48 mln widzów,co dało Polsatowi 16,95 proc. udziału w grupie 4+i 20,l7 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Rok temu w tym samym paśmie stacja miała co prawda więcej widzów,bo 2,52 mln i wyższy udział w grupie 4+, wynoszący 17,94 proc., alenotowała gorszy udział w grupie komercyjnej - 18,77 proc.
W czasie nadawania "Momentu prawdy" Polsatzajmował dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderempasma była TVP 1, której udział w 4+ wynosił 20,43proc. Drugi był TVN (18,53 proc.), a trzecia -TVP 2 (17,35 proc.).
Program oglądały głównie kobiety, nastolatkowie oraz osoby wśrednim wieku i starsze, mieszkańcy wsi i średnich miast, a takżeosoby z wykształceniem podstawowym. Wpływy z reklam nadawanych przyshow wyniosły 18,2 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
Polsat jest zadowolony z wyników oglądalności "Momentu prawdy" -Prawdopodobnie program ten będzie obecny w ramówce również jesienią- informuje nas Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowystacji.
Widownia "Moment prawdy" odcinek poodcinku
Oglądalność konkurencyjnych stacji w czasie emisji show
Profil widza "Moment prawdy"
Dołącz do dyskusji: 'Moment prawdy' przegrał z konkurencją, ale ma powrócić jesienią