SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moment prawdy” oglądało 2 mln widzów

Druga seria „Momentu prawdy” miała wyższe udziały w rynku niż pierwsza. Polsat w czasie emisji show przegrywał tylko z TVN-em, a wpływy reklamowe programu wyniosły 10 mln zł.
 

Średnia oglądalność drugiego sezonu „Momentu prawdy” to 1,98 mln widzów przy udziale wynoszącym 17,40 proc. w grupie 4+ i 18,91 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Oznacza to, że udział programu w 4+ wzrósł w porównaniu do pierwszego sezonu, emitowanego wiosną ub.r. - wynosił wtedy 16,95 proc. Natomiast w grupie 16-49 zmalał (wiosną br. udział wynosił tutaj 20,17 proc.) W ub.r. show nadawano godzinę wcześniej niż teraz, czyli o 21.00, a oglądało go wtedy 2,48 mln osób.

Programowi udało się poprawić wyniki nowego pasma, w którym jest emitowany. Bowiem w analogicznym okresie ub.r. Polsat między 22.00 a 23.00 przyciągał średnio 1,75 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 15,20 proc. i 14,58 proc.

W czasie nadawania drugiej serii „Momentu prawdy” Polsat zajmował drugie miejsce w rynku w wśród wszystkich widzów (rok temu był czwarty). Liderem z udziałem wynoszącym 18,10 proc. była stacja TVN, nadająca wtedy filmy fabularne. Za Polsatem plasowały się: TVP 2 (15,25 proc., „Nowa”, „997” i „Dr. House”) i TVP 1 (11,68 proc., gł. „Warto rozmawiać”, „Sprawa dla reportera”, „Detoks”). Drugie miejsce w rynku Polsat miał również w grupie komercyjnej.

Dane pokazują, że program oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Wpływy reklamowe z 10 odcinków drugiej edycji show wyniosły 10,1 mln zł. Rok temu przychody z reklam przy „Momencie prawdy” wyniosły 18,2 mln zł, ale wtedy seria liczyła 15 odcinków (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów).

Polsat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie emisji kolejnej edycji „Momentu prawdy”. - Wszelkie decyzje programowe odnośnie przyszłości będą podejmowane prawdopodobnie najwcześniej w czerwcu – informuje nas Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy stacji.

Widownia drugiej serii „Momentu prawdy” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
25-02-20102 357 36620,75%22,40%
04-03-20102 033 59818,25%20,30%
11-03-20102 338 82221,37%23,20%
18-03-20101 899 46816,83%17,36%
25-03-20101 725 03417,12%17,28%
01-04-20102 023 98516,27%19,66%
08-04-20102 043 00117,19%19,18%
22-04-20101 808 37815,27%16,00%
29-04-20101 787 55815,72%17,04%
06-05-20101 832 39415,68%16,77%
średnia1 983 93017,40%18,91%

 

 


Oglądalność programu na tle konkurencji

 

 Wszyscy 4+16-49
 AMRSHR %SHR %
TVN2 036 17018,10%21,25%
Polsat – Moment prawdy1 983 93017,40%18,91%
TVP 21 715 88615,25%15,11%
TVP 11 313 88311,68%7,17%


Profil widowni show

  ADH %AFF
PłećMężczyźni38,21%79
 Kobiety61,79%119
Wiek 4-91,51%25
  10-154,84%69
 16 - 194,19%72
 20 - 246,25%76
 25 - 298,03%90
 30 - 349,29%114
 35 - 398,68%122
 40 - 447,74%120
 45 - 498,49%119
 50 - 549,98%121
 55 - 598,94%118
 60+22,05%113
Wlk. miastaWieś43,45%112
 < 50 tys.26,16%109
 50-100 tys.9,38%110
 100-200 tys.7,27%91
 > 200 tys.13,73%67
ZawódTop management6,73%87
 Pracownicy średniego szczebla16,24%112
 Pracownicy fizyczni i rolnicy23,81%118
 Emeryci29,32%118
 Inni23,90%73
WykształceniePodstawowe53,02%115
 Średnie28,79%97
 Wyższe11,84%104
 Inne6,35%49


 

Dołącz do dyskusji: „Moment prawdy” oglądało 2 mln widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Joey
Moim zdaniem "Moment Prawdy" to taki średniak. Ani słaby, ani wybitny - po prostu średni. Polsat powinien kontynuować ten program jesienią.
odpowiedź
User
mops
takie to badziewie i koniec.
odpowiedź
User
Gembal
Dobry program.
odpowiedź