„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją (dane ZKDP pism wnętrzarskich)
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lutym br. umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciło „Dobre Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2017 roku wyniosła 63 250 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 18,72 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się o 2,66 proc. do poziomu 42 810 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 35 131 egz., po wzroście o 5,93 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 21,51 proc. do 10 095 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „M jak Mieszkanie” - było to 22,85 proc.
Z kolei jedyny spadek, wynoszący 4,42 proc., odnotowało „Dobre Wnętrze”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją (dane ZKDP pism wnętrzarskich)