„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży. „M jak Mieszkanie” z największym spadkiem
W maju br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w maju 2015 roku wyniosła 55 012 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 3,06 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 7,57 proc. do poziomu 51 148 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 532 egz., po spadku o 23,36 proc. - największym w zestawieniu.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,35 proc. do 27 983 egz.
ZKDP |
maj |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
55 185 |
55 012 |
105 023 |
59 748 |
56 748 |
Cztery Kąty |
107 000 |
56 505 |
51 148 |
100 000 |
55 735 |
55 335 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
36 833 |
36 532 |
92 000 |
47 859 |
47 664 |
Weranda |
43 000 |
27 983 |
27 983 |
43 000 |
24 471 |
24 471 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
15 002 |
12 430 |
36 900 |
13 678 |
11 665 |
Dom & Wnętrze |
20 700 |
7 685 |
6 987 |
28 500 |
11 858 |
8 353 |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 9,34 proc., również pochwalić się mogła „Weranda”. Z kolei największy spadek odnotowały „Cztery Kąty” - było to 28,41 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
55 185 |
55 012 |
108 400 |
62 998 |
62 996 |
Cztery Kąty |
107 000 |
56 505 |
51 148 |
118 000 |
76 813 |
71 446 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
36 833 |
36 532 |
91 500 |
48 335 |
48 063 |
Weranda |
43 000 |
27 983 |
27 983 |
43 000 |
25 592 |
25 592 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
15 002 |
12 430 |
35 800 |
14 820 |
12 360 |
Dom & Wnętrze |
20 700 |
7 685 |
6 987 |
21 500 |
8 282 |
6 924 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży. „M jak Mieszkanie” z największym spadkiem