SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mobilne reklamy zyskują

W IV kwartale minionego roku, około 78 milionów amerykańskichkonsumentów, stanowiących ponad 30 procent mobilnych użytkowników,widziało lub słyszało reklamę na swoim telefonie komórkowym.

Najwięcej badanych - 17 procent - spotkało się z mobilną reklamąw postaci wiadomości SMS - informuje serwis Adweek, powołując sięna badanie firmy Gfk/NOP Research.

Następne w kolejności były: wiadomości MMS (9 procent), WAP (8procent), mobilne wideo lub telewizja (5 procent) oraz mobilneradio (3 procent).

Z badania wynika, że mobilnymi użytkownikami jest obecnie ponad250 milionów Amerykanów. Spośród usług typu non-voice, najczęściejkorzystają oni z wiadomości SMS (140,8 miliona), wiadomości MMS(88,7 mln), mobilnych gier (70,4 mln), mobilnego internetu lub WAP(66,6 mln), mobilnego wideo lub telewizji (18,1 mln) oraz mobilnegoradia (8,3 mln).

Wśród marek, których mobilne reklamy zapamiętali respondenci,znalazły się m.in.: Verizon, AT&T, Motorola, BlackBerry, Fox,MTV, Coke, Pepsi, NFL, Nike, Chevrolet, Yahoo i McDonalds.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy zyskują

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl