SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mobilking liczy na 1000 klientów dziennie i ponad 500 tys. na koniec 2009 r.

Wirtualny operator telefonii mobilnej Mobilking przekroczył liczbę 150 tys. klientów, poinformował prezes Jarosław Czerka we wtorek. Mobilking chce utrzymać dynamikę pozyskiwania 1000 nowych klientów dziennie i za rok zdobyć ich łącznie ponad 0,5 mln abonentów.

"Obecnie notujemy ok. 1 tys. aktywacji dziennie i liczymy co najmniej na utrzymanie tej dynamiki. Spodziewamy się, że uda się ją nawet zwiększyć m.in. dzięki coraz lepszej rozpoznawalności marki oraz obniżeniu od 1 grudnia ceny rozmów do 39 gr. za minutę do wszystkich sieci" - powiedział Czerka podczas konferencji prasowej.

Przez liczbę klientów Mobilking rozumie liczbę aktywowanych kart SIM. Spółka ma także unikalny sposób zarządzania kontem - każde doładowanie za min. 10 zł przedłuża jego ważność o 3 miesiące, a przez kolejne 3 miesiące można odbierać rozmowy przychodzące.

"Nasze plany się nie zmieniły i celem jest 1 mln abonentów. Utrzymując dynamikę pozyskiwania 1000 nowych klientów dziennie na koniec przyszłego roku powinniśmy przekroczyć liczbę 0,5 mln abonentów" - zapowiedział Czerka.

Obecnie startery Mobilkinga są dostępne w 40 tys. punktów sprzedaży (m.in. na pocztach, w sklepach "Żabka" i salonach prasowych sieci Kolporter).

Operatorem marki Mobilking jest Mobile Entertainment Company (MEC), który należy do czeskiej grupy inwestycyjnej Penta Investments.

Dołącz do dyskusji: Mobilking liczy na 1000 klientów dziennie i ponad 500 tys. na koniec 2009 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl