"Mobility" - 9,5 tys. smartfonów Sony w rękach pracowników Leroy Merlin
Leroy Merlin Polska uruchomi w marcu br. platformę mobilną "Mobility", dedykowaną obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami, opracowaną wspólnie z Orange Polska i Sony Mobile Communications.
Prace nad platformą "Mobility" trwały od 2015 r. W 2016 r. zakończony został program pilotażowy projektu, a w I kwartale 2017 r. wszystkie sklepy Leroy Merlin Polska zostaną przyłączone do platformy.
Wszyscy pracownicy sieci sklepów Leroy Merlin Polska zostaną wyposażeni w 9,5 tys. smartfonów marki Sony z dostępem do internetu i dziesięciu aplikacji wspierających sprzedaż (aplikacje magazynowe, zakupowe), komunikację wewnętrzną (komunikatory, intranet) oraz zewnętrzną (kontakt z klientami i dostawcami). Bazą dla oprogramowania są urządzenia Sony Xperia XA, przygotowane i serwisowane przez Sony Mobile Communications.
Za opracowanie infrastruktury systemu odpowiada Orange Polska. Operator w oparciu o technologie mobilne stworzył rozwiązanie umożliwiające bezpieczny obieg informacji, a także cyfryzację procesów sprzedaży i relacji z klientem w firmie. Obejmuje ono sprzęt, m.in. wirtualne centralki dla sklepów i telefony dla wszystkich jej pracowników wraz z systemem umożliwiającym zarządzanie aplikacjami klienta i zapewniającym bezpieczeństwo teleinformatyczne. Orange obsługuje również usługi głosowe oraz transmisję danych na tych urządzeniach.
Dołącz do dyskusji: "Mobility" - 9,5 tys. smartfonów Sony w rękach pracowników Leroy Merlin