Mobile Ad Network podpisał umowę na wyłączność z Kolajami Mazowieckimi
Agencja Mobile Ad Network podpisała kolejną 2-letnią umowę na pełną wyłączność w zakresie obsługi i sprzedaży wszystkich nośników reklamowych Kolei Mazowieckich.
W ramach nowej umowy Mobile Ad Network pozyskał także nowenośniki reklam na monitorach LCD.
Obecnie w zasobach reklamowych firmy znajduje się 1193 monitorów LCD z możliwością dowolnego geotargetowania i raportowania w czasie rzeczywistym a także około 20 000 powierzchni tradycyjnych. W zakresie form tradycyjnych oferta obejmuje możliwość zamieszczania reklam na ścianach, fotelach, stolikach, podłogach wewnątrz pojazdów oraz zewnętrzne oklejanie.
Ze względu na pozyskanie wszystkich nośników LCD w pociągach lotniskowych przewożących pasażerów na lotnisko Chopina i na lotnisko Modlin, firma przygotuje nową ofertę reklamową skierowaną do biznesu.
Dołącz do dyskusji: Mobile Ad Network podpisał umowę na wyłączność z Kolajami Mazowieckimi