SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzi tancerze zarobili dla TVN blisko 23 mln zł

Pierwszą edycję tanecznego show "You Can Dance - po prostu tańcz" oglądało w TVN średnio 2,96 mln widzów. Niedzielny finał formatu zgromadził 4,34 mln osób. Już w połowie stycznia rozpoczną się castingi do drugiej edycji programu.

Emitowany od 5 września br. format, prowadzony przez Kingę Rusin, zapewnił TVN średnio 23,25 proc. udziału w rynku wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W komercyjnej grupie 16-49 program oglądało 1,57 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 25,15 proc.


Data AMR 4+ SHR % 4+ SHR % 16-49
YCD 05-09-2007 2585169 20,46% 21,92%
YCD 12-09-2007 3005117 23,25% 23,93%
YCD 19-09-2007 3157210 24,61% 27,48%
YCD 26-09-2007 2839520 22,75% 25,56%
YCD 03-10-2007 2354477 18,35% 18,84%
YCD 10-10-2007 2436386 22,23% 25,14%
YCD 17-10-2007 2752179 23,43% 25,94%
YCD 24-10-2007 2717525 22,22% 24,21%
YCD 31-10-2007 2710372 22,11% 24,35%
YCD 07-11-2007 3149694 24,62% 27,23%
YCD 14-11-2007 3192178 27,16% 30,18%
YCD 21-11-2007 2976019 21,30% 23,29%
YCD 02-12-2007 4386793 26,64% 26,05%
YCD średnio 2959699 23,25% 25,15%

Dzięki emisji widowiska telewizja TVN była liderem środowego pasma między 21.30 a 23.10. Format poradził sobie także w niedzielnym prime-time. Finałowy odcinek "You Can Dance" nadany wyjątkowo 2 grudnia o 20.00 zobaczyło 4, 34 mln widzów, dając kanałowi 26, 64 proc. udziałów i pierwszą pozycję w peletonie nadawców. TVP1 oglądało wówczas 3, 49 mln osób (21,21 proc. udziału w rynku), Polsat 3, 32 mln widzów (20,17 proc. udziału w rynku), oferta TVP2 zainteresowała z kolei 2,2 mln osób (13,37 proc. udziału).

Wśród widowni show dominowały kobiety, osoby mieszkające w największych miastach oraz posiadające wykształcenie podstawowe lub średnie. Z oficjalnych danych cennikowych wynika, że stacja zarobiła na emisji reklam wokół programu ponad 22,7 mln złotych ( AGB NMR, bez rabatów).

YCD
ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,25% 75

Kobiety 63,75% 123
Wiek 4-9 1,75% 28

10-15 7,23% 91

16 - 19 5,31% 85

20 - 24 5,42% 61

25 - 29 10,78% 129

30 - 34 8,80% 116

35 - 39 8,18% 125

40 - 44 6,74% 100

45 - 49 8,20% 101

50 - 54 10,92% 132

55 - 59 11,28% 162

60+ 15,39% 85
Wlk.miasta Wieś 21,71% 57

< 50 tys. 27,59% 115

50-100 tys. 11,01% 124

100-200 tys. 10,28% 128

> 200 tys. 29,40% 143
Zawód Top management 10,55% 131

Medium level 18,29% 152

Workers & farmers 15,76% 82

Emeryci 27,98% 107

Inni 27,42% 79
Wykształcenie Podstawowe 42,19% 93

Średnie 33,43% 113

Wyższe 15,41% 143

Inne 8,97% 64



Już w połowie stycznia rozpoczną się castingi do drugiej edycji programu. Odbędą się one w pięciu polskich miastach.

Tancerze, którzy pomyślnie przejdą kwalifikacje wyjadą na zagraniczny obóz szkoleniowy. Nie odbędzie się on jednak w Paryżu, lecz w innym ważnym dla tańca europejskim mieście. Wybrana podczas warsztatów szesnastka uczestników wystąpi w programach na żywo.

Producenci nie planują modyfikacji ani rozszerzenia jury. Oceniać będą Agustin Egurrola, Weronika Marczuk-Pazura oraz Michał Piróg. Format poprowadzi Kinga Rusin, produkcją ponownie zajmie się firma Mastiff Media Polska. Druga edycja pojawi się na antenie TVN w marcu, finał zaplanowano na czerwiec. Nie wiadomo jeszcze czy show zachowa swoje dotychczasowe pasmo emisji.

Dołącz do dyskusji: Młodzi tancerze zarobili dla TVN blisko 23 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl