Młodzi Europejczycy kochają mobilne dane
Młodzi mężczyźni mieszkający w krajach Europy Zachodniej sąlukratywnym celem dla mobilnych reklamodawców.
W lutym bieżącego roku ponad 1/3 użytkowników telefonówkomórkowych z Europy Zachodniej w wieku od 18 do 34 lat uzyskiwaładostęp do mobilnych mediów - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer, powołując się na badanie firmyM:Metrics.
Prawie 10 procent mężczyzn z tej grupy wiekowej odpowiedziało nareklamę w postaci wiadomości SMS jaką otrzymali. Tymczasem wprzypadku ogółu badanych średnia wyniosła tylko 4 procent.
Według analityków z M:Metrics, dotarcie do grupy demograficznej18-34 jest prawdziwym wyzwaniem dla reklamodawców, gdyż takie osobypoświęcają coraz mniej czasu na tradycyjne media. Przykładowo wWielkiej Brytanii osoby w tym wieku stanowią 56 procentużytkowników mobilnych mediów, w porównaniu do 29 procentoglądających telewizję.
W swoim raporcie M:Metrics odnotowuje również, że bardziejaktywnie od Europejczyków mobilne media konsumują amerykańscyużytkownicy komórek. Głównym powodem jest tutaj fakt, że rzadziejkorzystają oni z SMS-ów, a częściej posiadają taryfy zachęcające dokonsumpcji mobilnych treści.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Młodzi Europejczycy kochają mobilne dane