Mitsubishi Space Star reklamowany jako „nowa gwiazda w mieście” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy na polskim rynku model samochodów Mitsubishi - Space Star. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Mitsubishi Space Star - nowa gwiazda w mieście”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.
Reklamy samochodu Mitsubishi Space Star, będącego następcą modelu Colt, podkreślają jego najważniejsze zalety: przestronne wnętrze dla pięciu osób, charakterystyczny design, małe rozmiary, niskie spalanie i koszty eksploatacji, a także 5-letnią gwarancją fabryczną. Ponadto informują, że auto jest dostępne od 39 990 zł.
Kampania jest skierowana zarówno do mężczyzn, jak i kobiet (do każdej z tych grup przygotowano osobne reklamy prasowe). Oprócz prasy (magazyny lifestylowe) akcja obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie). Ruszyła z początkiem br.
Kreacją reklam zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi Space Star reklamowany jako „nowa gwiazda w mieście” (wideo)