SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mitsubishi reklamuje „najostrzejszą wyprzedaż” (wideo)

W radiu, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Mitsubishi z rocznika 2012. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.

Wyprzedażowa kampania Mitsubishi informuje o rabatach na modele Outlander i Lancer. Reklamy prezentują niezawodność i dynamiczność tych aut oraz podkreślają, że promowana oferta to „najostrzejsza wyprzedaż”.



Akcja, zaplanowana na około miesiąc, obejmuje radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, rozgłośnie Polskiego Radia), internet (m.in. TVN Player) oraz prasę. Kreacją kampanii oraz produkcją reklamy radiowej i prasowej zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a media kupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Mitsubishi reklamuje „najostrzejszą wyprzedaż” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl