Ministerstwo Zdrowia przeznaczy 16 mln zł na nową strategię komunikacji
Ministerstwo Zdrowia poinformowało o planach przeprowadzenia kilku przetargów związanych z usługami marketingowymi. Planuje m.in. wybór agencji, która na jego zlecenie zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji i jej realizacją. Budżet wynosi 16 mln zł.
Resort zdrowia ogłosił informację o planowanych postępowaniach przetargowych związanych ze świadczeniem na jego zlecenie szeroko pojętych usług marketingowych. Zainteresowane firmy już mogą składać wnioski o dopuszczenie do udziału w nich.
Planowany jest m.in. wybór agencji, która przygotuje strategię komunikacji i zajmie się jej realizacją. Budżet netto na te działania wynosi 16 mln zł, a wybrana firma będzie pracować dla resortu od początku kwietnia 2017 roku do kwietnia 2020 roku.
Ministerstwo Zdrowia oddzielnie będzie też wybierać firmy, które zajmą się: produkcją i dostawą gadżetów reklamowych, badaniem konceptów reklamowych, obsługą profilu kampanii „Twoja krew, Twoje życie” na Facebooku, organizacją eventów.
Terminów ogłoszenia poszczególnych przetargów na razie nie podano.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Zdrowia przeznaczy 16 mln zł na nową strategię komunikacji