SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Środowiska z dziećmi promuje właściwe postępowanie ze śmieciami (wideo)

Rusza kampania Ministerstwa Środowiska zachęcająca do właściwego postępowania ze śmieciami. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały agencja Instytut Rozwoju Reklamy i dom mediowy Effective Media.

Celem kampanii rozpoczętej właśnie przez Ministerstwo Środowiska jest zachęcenie odbiorców do właściwego postępowania ze śmieciami powstającymi w gospodarstwach domowych. Ponadto akcja informuje o nowych zasadach gospodarowania odpadami komunalnymi w gminach, które zaczną obowiązywać od lipca przyszłego roku. Zgodnie z nimi mieszkańcy nie będą podpisywać umów na odbiór śmieci, tylko firma wybrana przez daną gminę zapewni odbiór i właściwe zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych.

Kampania jest skierowana do mieszkańców wsi i małych miast (do 50 tys. mieszkańców), o wykształceniu średnim i poniżej. W spotach o tym, co należy robić ze śmieciami, opowiadają dzieci.

Akcja jest prowadzona w telewizji (spoty 30-, 15- i 5-sekundowe w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, stacjach tematycznych TVP, Polsatu, TVN i Atmediów; działania idea placement w programach „Pytanie na śniadanie”, „Kawa czy herbata”, „Kocham Cię Polsko”, „Familiada” i serialu „Pierwsza miłość”), a 20 sierpnia rozpocznie się w radiu (RMF FM, Radio ZET, Jedynka, Trójka, stacje regionalne Polskiego Radia, kilkadziesiąt innych stacji lokalnych i sieciach radiowe, m.in. Eska i RMF Maxxx). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy października - przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Środowiska z dziećmi promuje właściwe postępowanie ze śmieciami (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dima48
"Kreację kampanii (...) przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy". No nie nazywałbym tego kreacją :-)

Koszmarek. Będzie mi się śnił.
odpowiedź