Ministerstwo Środowiska z dwoma kampaniami, ruszył ekspresowy przetarg
Ministerstwo Środowiska zaplanowało na listopad i grudzień dwie kampanie promocyjne. Agencjom daje pięć dni roboczych na przygotowanie ofert, a zwycięskie firmy planuje wybrać w ciągu dwóch dni od otrzymania zgłoszeń.
W miniony piątek resort środowiska zaprosił agencje do składania ofert na realizację trzech kampanii edukacyjnych: na temat ochrony powietrza w telewizji, na ten sam temat w radiu oraz na temat oszczędzania energii cieplnej.
Kampania o ochronie powietrza ma być kontynuacją prowadzonej obecnie akcji „TworzyMY atmosferę”, a działania o energetyce cieplnej - akcją przypominającą.
Wszystkie działania będą realizowane w listopadzie i grudniu. W telewizji - w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, w radiu - w rozgłośniach ogólnopolskich i regionalnych. Pierwsze dwie kampanie mają trwać po trzy tygodnie, trzecia - cztery tygodnie. Łączny budżet na ich emisję wynosi 1,48 mln zł brutto.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 5 października, dwa dni później ma zostać wybrana zwycięska firma, a na 9 październik zaplanowano podpisanie z nią umowy.
Trwającą obecnie kampanię na temat ochrony środowiska przygotowały dla resortu środowiska agencje Bringmore Advertsing, Profile i Effective Media.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Środowiska z dwoma kampaniami, ruszył ekspresowy przetarg