Ministerstwo Finansów szuka w przetargu agencji do obsługi digitalowej
Resort finansów rozpisał przetarg, w którym wyłoni agencję odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych w internecie, w tym social mediach. Zgłoszenia przyjmowane są do 26 października.
Do zadań wybranej przez Ministerstwo Finansów agencji będzie należało prowadzanie "działań o informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w internecie, w tym w social mediach" - wskazano w opisie zamówienia. Wyłoniona firma zajmie się tworzeniem grafik, filmów i animacji, z wyłączeniem kampanii w wyszukiwarce Google. Grupą docelową działań mają być osoby pełnoletnie, "przy czym bez wykorzystania targetowania", podkreśliło ministerstwo.
Z wybraną agencją resort finansów podpisze umowę ramową na 24 miesiące. Łączna maksymalna wartość umowy to 2 mln złotych.
W ogłoszeniu zaznaczono także, że do przetargu mogą stanąć tylko firmy, które "wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w kwocie w wysokości 2 000 000 PLN".
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 października do godziny 12:00. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
W ostatnich dniach minister finansów Tadeusz Kościński zainaugurował akcję edukacyjną „Z Twoich podatków” mającą pokazywać, jak służą społeczeństwu środki zebrane z podatków. Przekaz kampanii sparodiowali niektórzy dziennikarze i opozycyjni politycy, wytykając nieuzasadnione wydatki sektora finansów publicznych.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Finansów szuka w przetargu agencji do obsługi digitalowej