SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare z nowym pozycjonowaniem "Good Growth"

Sieć agencji mediowych Mindshare (GroupM/WPP) ogłosiła wprowadzenie nowego pozycjonowania określanego jako "Good Growth". Efektem tego są zmiany w przywództwie firmy.

Nowe pozycjonowanie Mindshare określone jako "Good Growth" ma promować zdywersyfikowane, zrównoważone inwestycje, które są dobre dla biznesu i dla świata.

Dzięki temu nowemu pozycjonowaniu Mindshare ma nadzieję skierować inwestycje klientów nie tylko w media, które zapewnią największy zasięg dla najniższych CPM, ale także w te, które wspierają wysokiej jakości dziennikarstwo, mają u podstaw etykę danych i podkreślają niedostatecznie reprezentowane głosy w ekosystemie medialnym.

 - Konsumenci wymagają więcej, a oczekiwania się zmieniają - powiedział dyrektor generalny Mindshare, Adam Gerhart. - Marki, szczerze mówiąc, muszą myśleć inaczej, a przez to i firmy muszą zachowywać się inaczej.

Nowa propozycja wartości będzie wspierana przez szereg zmian w kierownictwie Mindshare.

Nilufar Fowler, dyrektor ds. rozwoju globalnego, obejmie nową rolę dyrektora ds. globalnego klienta, wspierającego potrzeby klientów poprzez wykorzystanie możliwości Mindshare, GroupM i WPP. Mindshare wykorzystuje więcej narzędzi i talentów w spółce holdingowej, takich jak nowa jednostka danych WPP Choreograph , aby zaspokoić indywidualne potrzeby klientów.

Tom Johnson, dyrektor ds. cyfrowych w Mindshare Worldwide, wejdzie w nową rolę globalnego dyrektora ds. rozwiązań, i będzie również rozwijał strategie międzyagencyjne, a także pokieruje jednostką konsultingową ds. transformacji biznesowej firmy Mindshare, Change. Mindshare pomoże klientom określić, jak wygląda dla nich dobry wzrost i stworzyć plan działania, który go urzeczywistni.

Dyrektor ds. strategii danych w Mindshare USA, Shane McAndrew, zostanie globalnym dyrektorem ds. strategii i analityki w zakresie danych. Dyrektor ds. rozwoju Dan Reaume przejmie rolę dyrektora ds. rozwoju globalnego. Dyrektor ds. dochodzeń Joe Maceda zostaje dyrektorem ds. innowacji na świecie.

Oliver Joyce, szef Mindshare Worldwide w Stanach Zjednoczonych, zostaje dyrektorem ds. globalnej transformacji, ściśle współpracując z klientami korzystającymi z działu Change.

Zmiany zachodzą również na arenie międzynarodowej. CEO EMEA Helen McRae zostaje CEO Mindshare w regionie Azji i Pacyfiku, a agencja będzie poszukiwać zastępcy w regionie.

Kristina Palmer Shedd przeszła do Mindshare z Publicis Sapient jako globalny dyrektor ds. kadr, co ma kluczowe znaczenie, ponieważ agencje  zmagają się z kryzysem talentów  i staraniami o przyciągnięcie i zatrzymanie pracowników. W Mindshare będzie to obejmować przyjęcie bardziej zróżnicowanych praktyk zatrudniania i rekrutacji, takich jak używanie sztucznej inteligencji do anonimizacji nazwisk w CV w celu usunięcia ukrytych uprzedzeń.

Gerhart powiedział, że klienci, którzy często traktują agencje medialne jako dostawców wykonawczych i zlecają im zdobywanie najtańszych CPM przy największych wolumenach, zaczynają przyjmować inny sposób myślenia, który wspiera dobrą propozycję rozwoju Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Mindshare z nowym pozycjonowaniem "Good Growth"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl