„Miłość w rytmie disco” hitem Polo TV
Nowy serial „Miłość w rytmie disco” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi przed telewizorami średnio 154 tys. widzów. W czasie emisji produkcji Polo TV jest liderem kanałów muzycznych.
Średnia widownia „Miłości w rytmie disco” po trzech tygodniach emisji w sobotnim paśmie o 18.00 wyniosła 154 tys. osób. Przełożyło się to na 1,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie Polo TV zadebiutował 27 września br.
Polo TV w czasie emisji produkcji wygrywa walkę o widza z innymi kanałami muzycznymi. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje siostrzana Eska TV, której udział wynosi wówczas 0,97 proc. Słabsze wyniki od Polo TV zajmują też 4fun.tv (0,36 proc.) i Disco Polo Music (0,21 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność „Miłości w rytmie disco” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polo TV - Miłość w rytmie disco | 154 425 | 1,57% | 2,79% |
Eska TV | 95 347 | 0,97% | 2,15% |
4fun.tv | 34 981 | 0,36% | 0,69% |
Disco Polo Music | 20 329 | 0,21% | 0,48% |
Warto dodać, iż „Miłość w rytmie disco” ma też wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów Polo TV, które we wrześniu br. wynosiły 0,65 proc. w grupie 4+ i 0,97 proc. w grupie 16-49 (więcej na ten temat).
Głównymi bohaterami 11-odcinkowej produkcji są pracownicy dyskoteki - kelnerka Nikola, barman Paweł i ochroniarz Daro. Przez ich pryzmat widzowie obserwują życie toczące się w nocnym klubie. Istotną rolę w serialu „Miłość w rytmie disco” odgrywa muzyka dance i disco polo. W rolach głównych w produkcji występują aktorzy-amatorzy, m.in. Jacek Mędrala, znany z roli Janka w serialu TVN „Wawa Non Stop” (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Miłość w rytmie disco” hitem Polo TV