SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Milion w Minutę” ogląda 2,37 mln widzów, TVN przegrywa tylko z Polsatem

Pierwsze trzy odcinki nowego programu „Milion w Minutę” oglądało w poniedziałkowe wieczory 2,37 mln widzów. Nie wystarczyło to jednak TVN, aby pokonać - emitowane w tym samy czasie - filmowe pasmo Polsatu, ale show podniósł wyniki stacji w porównaniu do ub.r.

Po trzech odcinkach „Milion w Minutę” ma średnią oglądalność na poziomie 2,37 mln widzów przy udziale 19,06 proc. (w grupie wiekowej 4+) i 20,04 proc. (w grupie wiekowej 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Program pozwolił tym samym TVN-owi podnieść oglądalność, która przed rokiem o tej porze - gdy nadawano „Szymon Majewski Show” - wynosiła 2,24 mln (udział odpowiednio: 17,43 i 19,38 proc.).

Liderem w porze nadawania „Miliona w Minutę” pozostaje jednak Polsat, który wówczas emituje filmy fabularne w ramach pasma „Mega Hit” i ma udział na poziomie 23,2 proc. wśród wszystkich widzów. Trzecie miejsce zajmuje natomiast Dwójka (udział 18,19 proc.), nadająca kulisy serialu „M jak Miłość” oraz program publicystyczny „Tomasz Lis na żywo”. Czwarta Jedynka ma 7,87 proc. udziału. W grupie 16-49 także liderem jest Polsat z wynikiem 30,49 proc., TVN jest tutaj również wiceliderem.

Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program najchętniej oglądają kobiety, ludzie w wieku średnim i starsi, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.

„Milion w Minutę” to nowość w jesiennej ramówce stacji. W każdym odcinku na uczestników czekają nietypowe zadania, z którymi muszą sobie poradzić w 60 sekund, by wygrać tytułowy milion złotych. Prowadzącym programu jest Marcin Prokop znany m.in. z talent-show „Mam Talent” oraz „Dzień Dobry TVN”. Format produkuje Rochstar.


Widownia programu “Milion w Minutę” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
05-09-2011 2 393 908 19,59% 21,75%
12-09-2011 2 435 080 19,66% 20,65%
19-09-2011 2 282 808 17,96% 17,73%
Średnia 2 370 777 19,06% 20,04%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat 2 878 248 23,20% 30,49%
TVN 2 370 777 19,06% 20,04%
TVP2 2 256 552 18,19% 13,14%
TVP1 975 946 7,87% 6,36%


Profil widowni

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,65% 80
Kobiety 61,35% 118
Wiek  4-9 1,85% 31
 10-15 3,34% 49
16 - 19 4,08% 73
20 - 24 5,11% 65
25 - 29 11,16% 125
30 - 34 9,32% 113
35 - 39 5,89% 80
40 - 44 7,33% 114
45 - 49 5,45% 79
50 - 54 9,04% 112
55 - 59 11,57% 149
60+ 25,86% 128
Wlk. Miasta Wieś 26,58% 68
< 50 tys. 26,82% 112
50-100 tys. 8,75% 102
100-200 tys. 10,44% 129
> 200 tys. 27,41% 136
Zawód Top management 6,95% 80
Pracownicy średniego szczebla 17,23% 115
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,05% 105
Emeryci 32,70% 127
Inne 22,06% 72
Wykształcenie Podstawowe 54,28% 120
Średnie 29,70% 100
Wyższe 10,83% 86
Inne 5,19% 41


 

Dołącz do dyskusji: „Milion w Minutę” ogląda 2,37 mln widzów, TVN przegrywa tylko z Polsatem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
morisss
średnie wykształcenie 29,70% podstawowe 54,28 a w artykule jest napisane że program ogladają ludzie ze średnim wykształceniem. czy tvn płaci za pisanie tych newsów.
0 0
odpowiedź
User
Grt
Nie patrzysz na współczynnik dopasowania.
0 0
odpowiedź
User
TVn to dno
TVN - szmira i jego kolejny gniot dla motłochu
0 0
odpowiedź