Międzynarodowa kampania Reserved
W drugiej połowie września rusza kolejna międzynarodowa kampania reklamowa Reserved, która realizowana będzie pod hasłem "Paris Mon Amour". Akcja wystartuje jednocześnie w Polsce, w Czechach oraz na mniejszą skalę na Słowacji, w Rosji, na Węgrzech, na Ukrainie, na Łotwie, Litwie, w Estonii.
Najważniejszym medium w tegorocznej kampanii będzie telewizja. W TVP, Polsacie i TVN oraz stacjach tematycznych pojawi się kilka nakręconych w Paryżu filmów reklamowych prezentujących jesienną kolekcję oraz markę Reserved. Zobaczymy w nich twarze kolekcji jesień-zima 2007/2008: Annę Jagodzińską z Polski oraz Tiago Barcellosa z Brazylii.
Drugim medium wykorzystanym w akcji będzie outdoor. We dużych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku) zawisną wielkoformatowe obrazy.
Razem z outdoorem ruszy wizerunkowa i PR-owa kampania prasowa, która obejmie pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panów m.in.: Twój Styl, Elle, Viva, Avanti, Hot, Glamour, Cosmopolitan, Gala, Wysokie Obcasy. Reklamy drukowane pojawią się także w gazetach wydawanych przez centra handlowe. Same zaś centra zostaną w ramach kampanii obrandowane nowymi obrazami ze znakiem Reserved.
Za kampanią prasową pójdzie także internet i specjalnie
przygotowany nowy serwis internetowy www.re-reserved.com Reklamy marki
pojawią się także na największych polskich portalach internetowych
m.in. w Wirtualnej Polsce i Interii. Dojdzie do tego szereg
serwisów tematycznych oraz akcje sms-owe i e-mailowe do kilku
milionów osób.
Po raz pierwszy od kilku lat działania marketingowe wesprze także
radio. Będą to największe komercyjne ogólnopolskie stacje radiowe,
w których Reserved pojawi się na zasadzie komercyjnych kampanii
oraz nietypowych działań antenowych, indywidualnych dla każdej ze
stacji. Poza tym w akcji wykorzystane będzie kino (sieci Multikino
i Cinema City).
Kampania została przygotowana przez Zespół Kreatywny LPP. Filmy reklamowe powstawały przy udziale studia Papaya Film. Przy produkcji serwisu internetowego bierze udział Zjednoczenie.com. Zakupem mediów zajmuje się Universal McCann wspólnie z LPP S.A.
Kampania będzie miała dwie odsłony, z przerwami potrwa do końca
roku.
Dołącz do dyskusji: Międzynarodowa kampania Reserved