Michał Mroczek z awansem w Tradedoubler
Z początkiem sierpnia Michał Mroczek awansuje w agencji performance marketingu Tradedoubler na stanowisko client development directora. Z firmą związany jest od sześciu lat.
Poprzednio Mroczek pełnił w agencji funkcję senior client development managera. Współpracował z takimi klientami jak Orange Polska, LPP, Deichmann, Peek & Cloppenburg, Castorama Polska, czy TUI Poland.
Wcześniej przez blisko dwa lata odpowiadał za rozwój biznesu z kluczowymi wydawcami w dziale partnership development. Tam pracował dla marki Vitay, należącej do PKN Orlen.
- Branża marketingu efektywnościowego rozwija się dynamicznie i coraz więcej klientów dostrzega potrzebę skuteczniejszego mierzenia oraz optymalizowania swoich działań online. Dzięki temu my sami również możemy się rozwijać, a przy okazji możemy wspierać rozwój całego obszaru wydawców. W najbliższych miesiącach i latach jeszcze mocniej będziemy skupiać się na oferowaniu naszym klientom efektywnych rozwiązań, które przełożą się na wzrost ich biznesów - mówi Michał Mroczek.
Dołącz do dyskusji: Michał Mroczek z awansem w Tradedoubler