Michael Phelps niezadowolony ze swojego laptopa reklamuje Intel (wideo)
W nowej kampanii procesorów Intela amerykański pływak Michael Phelps, zdobywca rekordowej liczby medali olimpijskich nie kryje zawodu z powodu swojego powolnego i starego laptopa. O konieczności przesiadki na nową maszynę opartą na technologii Intela przekonuje go komik Jim Parsons, który jest twarzą marki.
Kampania, której start planowany jest na przyszły tydzień, składa się z dwóch spotów będących wariacją jednego tematu.
W obu krótkich reklamach amerykański pływak Michael Phelps, zdobywca rekordowej liczby medali olimpijskich siedzi na pływalni i z nieukrywanym rozczarowaniem obserwuje zacinający się film oglądany na przestarzałym komputerze.
W pewnej chwili obok Phelpsa pojawia się Jim Parsons, aktor komediowy będący od pewnego czasu twarzą marki Intel w reklamach tego koncernu.
Parsons tłumaczy słynnemu sportowcowi, że najszybszy pływak na naszym globie nie powinien używać najwolniejszego komputera na świecie. I proponuje Phelpsowi przesiadkę na nowy laptop wykorzystujący najnowszy procesor i wydajne technologie Intela.
Za kampanię odpowiedzialne są agencje McGarryBowen oraz należąca do Intela Agency Inside.
Dołącz do dyskusji: Michael Phelps niezadowolony ze swojego laptopa reklamuje Intel (wideo)