Michael C. Hall zagra w musicalu marki Skittles po Super Bowl
W reklamie cukierków Skittles przed Super Bowl występuje gwiazdor serialu "Dexter", Michael C. Hall. Wciela się w śpiewaka z Broadway'u. Marka, w tym roku zamiast emitować reklamę w bloku Super Bowl, pokaże prześmiewczy musical.
Marka Skittels, która w ubiegłym roku na Super Bowl przygotowała reklamę do obejrzenia tylko dla jednej osoby, w tym zabiera widzów do świata musicalu, w którym główną rolę gra Michael C. Hall, kojarzony głównie z mrocznej postaci seryjnego zabójcy w serialu "Dexter".
Hall wciela się w spocie w piosenkarza. Autoironicznie i wymownie, jak na reklamę, śpiewa z chórem “Advertising Ruins Everything” ("Reklama niszczy wszystko"). Klip pokazuje przygotowania zespołu, na czele z Hallem, do zaprezentowania pieśni przed publicznością na Broadway'u, w musicalu Skittels.
To nie jedyny utwór przygotowany na potrzeby tej kampanii. Na Spotify trafiły także piosenki “This Might Have Been a Bad Idea” i “This Definitely Was a Bad Idea”. Całość zostanie pokazana w trakcie 30-minutowego musicalu na żywo, zagranego tylko raz - tego samego dnia co Super Bowl. Wpływy z koncertu zasilą konto fundacji pomagającej chorym na AIDS.
Tym samym, Skittles zrezygnował z kupna tradycyjnego, 30-sekundowego spotu emitowanego przerwie reklamowej między kwartami meczu.
Teksty utworów napisał Will Eno, muzykę skomponował Drew Gasparaini. Za kreację kampanii odpowiada DDB.
Skittles to kolejna marka, która zrezygnowała z reklamowania się obok Super Bowl. Ten sam krok podjęła Coca-Cola.
Dołącz do dyskusji: Michael C. Hall zagra w musicalu marki Skittles po Super Bowl