Metamorfoza „Cogito”: mniej edukacji, więcej informacji i porad
Od końca sierpnia br. dwutygodnik młodzieżowy„Cogito” (Aga Press) zmieni swój profil z edukacyjnego na bardziej informacyjno-publicystyczny i zyska odświeżoną szatę graficzną. Za zmiany odpowiada nowa redaktor naczelna tytułu, którą została Bogna Biznoń.
Dotąd „Cogito” kierowane były głównie do maturzystów. Wprowadzając zmiany wydawca chce dotrzeć z tytułem także do uczniów kończących gimnazjum. Z myślą o nich w magazynie pojawią się rubryki dotyczące technologii, metod samokształcenia, rozwijania pasji, sportu, podróży oraz shoppingowe. Rozszerzony zostanie dział poradnictwa - odpowiedzi na pytania czytelników udzielać będą specjaliści z m.in. z dziedziny psychologii, edukacji seksualnej, medycyny, żywienia czy wizerunku. W „Cogito” pozostaną teksty związane z przygotowaniem do matury i wyborem kierunków studiów, ale będą one prezentowane w inny sposób. Dodatkowo pojawią się artykuły poświęcone rynkowi pracy.
Pierwszy odświeżony numer „Cogito” trafi na rynek 30 sierpnia br. Tytuł nadal będzie mieć 68 stron, nie zmieni się też jego cena (5,99 zł), ani nakład wynoszący 40 tys. egz. Odmieniony magazyn promowany będzie w internecie, m.in. w portalu Onet.pl i w serwisach społecznościowych.
Nowa redaktor naczelna „Cogito” Bogna Biznoń kieruje również pismem „Victor Gimnazjalisty”. Z Aga Press związana jest od 11 lat. Dotychczasowa naczelna dwutygodnika Aleksandra Siewko została zastępcą Bogny Biznoń.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza „Cogito”: mniej edukacji, więcej informacji i porad