Menedżerowie MediaComu w biurze reklamy Grupy TVN
Od 4 sierpnia do struktur Grupy TVN dołączą Marcin Bogłowski, Andrzej Karasowski oraz Maciej Ziąbrowski (byli menedżerowie MediaComu), którzy tworzyć będą dział badań i rozwoju. Równolegle do struktur Onet.pl wejdzie Marcin Skowronski, który będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii i rozwój oferty reklamowej portalu.
W Grupie TVN dział badań i rozwoju jest bezpośrednio powiązany z biurem reklamy. Jego zadaniem będzie połączenie działających obecnie niezależnie od siebie struktur. Dział przejmie i rozszerzy dotychczasowe kompetencje działu analiz, którym kieruje Dorota Klamka, która w nowej strukturze awansuje na stanowisko z-cy dyrektora ds. badań i rozwoju.
Dział ten będzie odpowiedzialny za efektywne wykorzystanie potencjału kanałów komunikacji należących do Grupy, intensyfikację prac nad innowacyjnymi produktami reklamowymi wykorzystującymi konwergencję mediów, prowadzenie własnych badań oraz podejmowanie wszelkich innych działań wspierających aktywności handlowe Grupy TVN, opracowywanie strategii dla Klientów współpracujących z Grupą TVN, identyfikację i integrację wszelkich nowych możliwości komunikacyjnych oraz rozbudowę relacji handlowych pomiędzy kanałami TVN i Onetem.
Dołącz do dyskusji: Menedżerowie MediaComu w biurze reklamy Grupy TVN