„Mega Hit” i „Tylko muzyka” najdroższe w cenniku Polsatu
W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 14 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej – ok. 60 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy filmie z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”.
Najdroższym blokiem reklamowym w kwietniowym cenniku Polsatu jest jeden z bloków przy filmie „Apocalypto”, który stacja pokaże w cyklu „Mega Hit” 4 kwietnia. Wyemitowanie wtedy spotu kosztuje 61 tys. zł (wszystkie podane kwoty dotyczą reklam 30-sekundowych. Ogółem ceny spotów przy poniedziałkowych „Mega Hitach” wynoszą nie mniej niż 44,3 tys. zł. Rok temu za reklamę w tym paśmie trzeba było zapłacić od 47,5 do 67,4 tys. zł.
Z kolei ceny reklam przy sobotnim show „Tylko muzyka. Must be the music” wynoszą od 38,7 do 59,1 tys. zł. W kwietniu ub.r. Polsat emitował w tym paśmie program „Tylko nas dwoje”, przy którym spoty kosztowały od 29,6 do 47,9 tys. zł.
3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku
Do pozycji najdroższych dla reklamodawców w kwietniowej ramówce Polsatu należą też polskie seriale. I tak za spot przy „Hotelu 52” trzeba zapłacić 41,6 lub 54 tys. zł (rok temu takie reklamy kosztowały od 33,3 do 54,2 tys. zł), za reklamę przy „Szpilkach na Giewoncie” – 49,5 lub 51,3 tys. zł (rok temu serial nie był jeszcze emitowany), a za spot przy środowych odcinkach „Świata według Kiepskich” – 38,1 lub 48,9 tys. zł (rok temu takie reklamy kosztowały 28,2 i 30,7 tys. zł). Ceny spotów przy „Linii życia” wynoszą 30,2 i 32,1 tys. zł, a przy „Pierwszej miłości – od 22,3 do 50,5 tys. zł (w kwietniu ub.r. takie reklamy kosztowały od 16,9 do 40,6 tys. zł.
„Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”
„Szpilki na Giewoncie” biją konkurencję, ale straciły widzów
2,5 mln widzów ogląda „Linię życia” w Polsacie
Za spot przed głównym wydaniem „Wydarzeń” trzeba obecnie zapłacić od 11,8 do 36,6 tys. zł (rok temu cena takiej reklamy wynosiła od16,3 do 30,6 tys. zł). Reklama przed serwisem sportowym kosztuje od 19,7 do 37,9 tys. zł (rok temu: od 21,6 do 30,4 tys. zł), a przed prognozą pogody – od 19,2 do 37 tys. zł (rok temu: od 22,4 do 30,5 tys. zł). Natomiast za spot przy meczu piłkarskiej Ligi Mistrzów trzeba zapłacić od 24,6 do 36,1 tys. zł, podczas gdy rok temu taka reklama kosztowała od 25,8 do 31,9 tys. zł.
Ogółem w kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 14 proc. droższe niż rok temu. Przypomnijmy, że w ofercie TVN na kwiecień ceny reklam są przeciętnie o 7 proc. wyższe (więcej na ten temat), natomiast w cenniku TVP – o prawie 20 proc. niższe (więcej).
Dołącz do dyskusji: „Mega Hit” i „Tylko muzyka” najdroższe w cenniku Polsatu