„Bez potu na dobre” - Joanna Jędrzejczyk reklamuje Medispirant (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa antyperspirantu Medispirant przeciw poceniu się (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska), której bohaterką jest zawodniczka mieszanych sztuk walki Joanna Jędrzejczyk.
Spot z kampanii pokazuje, jak Joanna Jędrzejczyk przygotowuje się i zaczyna trening, podczas którego, jak przyznaje, wyciska siódme poty.
Zawodniczka podkreśla, że bloker w sprayu Medispirant jako jedyny produkt tego typu już od pierwszego użycia blokuje pocenie się przez siedem dni, a jednocześnie szybko się wchłania, nie lepi się i jest bardzo łagodny dla skóry. Reklama kończy sią hasłem „Bez potu na dobre”.
Kampania jest prowadzona od drugiej połowy maja, obejmuje przede wszystkim telewizję. Za planowanie i zakup mediów dla Aflofarm Farmacja Polska odpowiada dom mediowy Starcom.
🇵🇱. Aaaaaa!🙈 Kolejny cudowny projekt z moim udziałem poszedł w świat.💥 Dumna i wdzięczna za to, kim i gdzie dziś...
Opublikowany przez Joannę Jedrzejczyk Wtorek, 19 maja 2020
Aflofarm to największy marketer w Polsce. Według danych Kantar Media w kwietniu br. jego cennikowe wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych wyniosły 144,4 mln zł, o 16,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Na początku kwietnia firma wycofała swoje reklamy z TVP i Polsatu, skupiając się w telewizji na komunikacji w TVN. - Skala wydatków jest dostosowana do bieżącej sytuacji na rynku aptecznym, który w kwietniu notuje spadek względem marca na poziomie ponad 40 proc. - przekazała nam Katarzyna Liberska-Kinderman, szefowa PR i komunikacji w Aflofarmie.
Joanna Jędrzejczyk w marcu br. została ambasadorką reklamową marki ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek Sonko. Wcześniej promowała m.in. kolekcję odzieży House z Myszką Miki, odzież sportową Reebok, odżywki dla sportowców Formotiva i sieć telekomunikacyjną Play.
Dołącz do dyskusji: „Bez potu na dobre” - Joanna Jędrzejczyk reklamuje Medispirant (wideo)