Medialny budżet Vodafone dla Carat
Dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dlafirmy Vodafone.
W finałowej rywalizacji o warty około 70 milionów funtówbrytyjski budżet firmy, Carat pokonał dom mediowy OMD, który przezostatnie 12 lat współpracował w tym zakresie z Vodafone. Wcześniejz walki wyeliminowane zostały MPG, Universal McCann oraz WalkerMedia.
Operator komórkowy wybrał również specjalistyczną agencjęGreenlight do kontroli obowiązków związanych z optymalizacją winternetowych wyszukiwarkach.
Carat będzie od 1 kwietnia odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla Vodafone w prasie, telewizji i internecie. Z koleiobowiązki w zakresie kampanii outdoorowych nadal należeć będą dowchodzącej w skład holdingu reklamowego WPP Group agencjiKinetic.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Vodafone dla Carat