SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialny budżet Vodafone dla Carat

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dlafirmy Vodafone.

W finałowej rywalizacji o warty około 70 milionów funtówbrytyjski budżet firmy, Carat pokonał dom mediowy OMD, który przezostatnie 12 lat współpracował w tym zakresie z Vodafone. Wcześniejz walki wyeliminowane zostały MPG, Universal McCann oraz WalkerMedia.

Operator komórkowy wybrał również specjalistyczną agencjęGreenlight do kontroli obowiązków związanych z optymalizacją winternetowych wyszukiwarkach.

Carat będzie od 1 kwietnia odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla Vodafone w prasie, telewizji i internecie. Z koleiobowiązki w zakresie kampanii outdoorowych nadal należeć będą dowchodzącej w skład holdingu reklamowego WPP Group agencjiKinetic.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Vodafone dla Carat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl