Media Contacts dla wydawnictwa Egmont
Media Contacts rozpoczęło realizację kolejnej kampanii online dla wydawnictwa Egmont.
Po bardzo udanej kampanii promującej magazyny skierowanej do dzieci w wieku szkolnym, wydawca zdecydował o szerszym wykorzystaniu Internetu w komunikacji swoich produktów - czytamy w komunikacie.
Obecne kampanie nastawione są na generowanie sprzedaży: Klubu Książek Disneya oraz Klubu Książki Kubusia Puchatka, zachęcające rodziców do wstąpienia do Klubu. Przystąpienie do klubu wiąże się z otrzymywaniem pięknych książeczek i prezentów a przesyłka adresowana jest wprost do dziecka, co dodatkowo sprawia dużą radość!
„Dzieci są dosyć trudną w dotarciu grupą docelową w Internecie. Stosunkowo niewiele jest bowiem serwisów dedykowanych najmłodszym. Zdecydowanie najważniejszą kwestią decydującą o skuteczności kampanii online jest odpowiedni do wieku dobór narzędzi komunikacji oraz atrakcyjny wizualnie przekaz” – wyjaśnia Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
Trwają już prace nad przygotowaniem kolejnych akcji online promujących tytuły Egmontu.
W bieżącym tygodniu rozpoczęła się także kampania miesięcznika przeznaczonego dla młodszych nastolatek: "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki". Media Contacts za trzon komunikacji wybrało bardzo popularne w tej grupie docelowej serwisy z blogami (publikowane online elektroniczne pamiętniki pisane przez internautów).
Dołącz do dyskusji: Media Contacts dla wydawnictwa Egmont