SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel Meczyków przejmuje piłkarski kanał youtube'owy

Online Venture, właściciel m.in. portalu Meczyki, przejął większościowe udziału kanału youtube’owego Foot Truck, którego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski.

Od lewej Jakub Polkowski Łukasz Wiśniowski, fot. screen z youtube / Foot TruckOd lewej Jakub Polkowski Łukasz Wiśniowski, fot. screen z youtube / Foot Truck

- Witamy ekipę @FootTruckTV w drużynie Meczyków! Szykujemy dla Was potężny content na EURO! - zapowiedziano na profilach społecznościowych Meczyków.

Nie podano, jaką dokładnie część udziałów Foot Trucka przejęła firma Online Venture ani ile za niego zapłaciła.

Foot Truck na YouTubie od ponad 5 lat

Foot Truck to kanał youtube’owy tworzony od jesieni 2018 roku przez Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego, którzy wcześniej pracując w PZPN przygotowywali treści na kanał Łączy Nas Piłka. Na Foot Trucku publikowane są przede wszystkim wywiady z piłkarzami, trenerami i innymi osobami ze środowiska piłkarskiego. Duża część realizowana jest w samochodzie.

 

Foot Truck ma obecnie 214 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim prawie 600 nagrań zanotowało łącznie ponad 65 mln odtworzeń.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski współpracują też z innymi mediami. Latem 2021 roku obaj dołączyli do redakcji Canal+ Sport. Wiśniowski wcześniej m.in. wspólnie z piłkarzem Wojciechem Szczęsnym prowadził program „Prosto w Szczenę” dla Onetu, jest stałym gościem w emitowanym na tym portalu magazynie „Misja Futbol”, a na początku br. przeszedł z Canal+ do Eleven Sports. Natomiast Jakub Polkowski właśnie został wicedyrektorem TVP Sport, odpowiada za redakcję.

Meczyki.pl też na YouTubie

Portal Meczyki.pl swój kanał youtube’owy z wieloma autorskimi programami tworzy od ponad dwóch lat. Ten kanał ma obecnie 178 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 1,9 tys. materiałów oglądano w sumie 64 mln razy.

Serwis Meczyki.pl we wrześniu ub.r. zanotował 2,69 mln użytkowników, z których każdy spędził na nim średnio 9 minut i 34 sekundy (według Mediapanelu). Potem portal wypadł z czołowej dziesiątki kategorii sportowej.

CZYTAJ TEŻ: Kolejny dziennikarz Eleven Sports w Kanale Sportowym

W drugiej połowie lutego br. spółka Online Venture porozumiała się co do przejęcia od Comperii witryny technologicznej Telepolis.pl. Cenę ustalono na 9,6 mln zł. - Mimo że wydatek blisko 10 mln zł jest dla nas znaczący, planujemy dokonać jeszcze 1-2 dużych transakcji w tym roku - mówił wtedy portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef Online Venture.

Natomiast wiosną 2020 roku firma za 2,05 mln zł kupiła serwis PPE.pl o grach wideo, filmach i serialach.

Online Venture w ub.r. osiągnął wzrost przychodów z 17,5do 18,4 mln zł (z czego 16,07 to wpływy z Meczyków), a zysk netto spadł z 8,8 do 8,3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Właściciel Meczyków przejmuje piłkarski kanał youtube'owy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
20 tys pszczół
Meczyki to od jakiegoś czasu futbolowe Pudelczyki, tzn clickbaitowe lanie wody. Jedyna sensowna treść to ta ze znacznikiem "plus", reszta clickbait dla motłochu, czyli szyty na miarę pod dzieszejsze pokolenie.
odpowiedź
User
Maciej
Meczyki to od jakiegoś czasu futbolowe Pudelczyki, tzn clickbaitowe lanie wody. Jedyna sensowna treść to ta ze znacznikiem "plus", reszta clickbait dla motłochu, czyli szyty na miarę pod dzieszejsze pokolenie.
bo to nie jest projekt związany z pasją do piłki nożnej tylko projekt wynikający z miłości do hajsu, kabzy - jak zwał tak zwał
odpowiedź