MEC wygrał przetarg na obsługę mediową FM Banku PBP
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na obsługę mediową FM Banku PBP. Pokonał w nim trzy konkurencyjne agencje.
Agencja mediowa MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Banku Smart i BIZ Banku, marek handlowych FM Banku PBP SA. Głównymi kryteriami wyboru były strategia oraz koszty. MEC pokonał w przetargu trzy agencje, których nazw nie ujawniono.
Przetarg dotyczył obsługi wszystkich marek i produktów banku oraz pełnej obsługi mediowej we wszystkich kanałach komunikacji, w tym działań performance marketingowych.
- MEC zaprezentował w konkursie szerokie możliwości analityczne, które chcemy wykorzystać w budowie marki na polskim rynku banków. Agencja wykazała się też dobrym rozpoznaniem sytuacji biznesowej naszego sektora, a swoje pomysły na współpracę poparła wnioskami z własnych badań i pomiarów - uzasadnia Maciej Pichlak, dyrektor marketingu FM Bank PBP.
Współpraca pomiędzy MEC a FM Bankiem właśnie się rozpoczyna. Firmy nie podają, na jak długo została zawarta umowa.
Jeszcze w tym tygodniu FM Bank ma rozstrzygnąć przetarg na obsługę reklamową w zakresie strategii i kreacji. Dotychczas bank nie miał stałej agencji kreatywnej.
Dołącz do dyskusji: MEC wygrał przetarg na obsługę mediową FM Banku PBP