SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MEC traci obsługę Hasco-Lek na rzecz Carat Polska

Od początku stycznia 2016 roku obsługą mediową firmy farmaceutycznej Hasco-Lek zajmie się dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Tym samym firma kończy współpracę z należącym do GroupM domem mediowym MEC.

Dom mediowy Carat Polska został wybrany w przetargu którego szczegółów, np. liczby i nazw pozostałych uczestników, nie ujawniono. Postępowanie dotyczyło przygotowania i realizacji zintegrowanej strategii oraz obsługi mediowej w internecie i mediach pozainternetowych. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2016 roku.

Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową, w tym zakup i planowanie mediów dla wszystkich marek Hasco-Lek. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Poprzednio przez 7 lat obsługą mediową Hasco-Lek zajmował się dom mediowy MEC. Producent ostatnio kampaniami w tradycyjnych mediach wspierał marki Ibum oraz Ulgix Total. W reklamach tej ostatniej brandu występuje Magda Gessler.

Dołącz do dyskusji: MEC traci obsługę Hasco-Lek na rzecz Carat Polska

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Durnowate reklamy Rozdupanów, Sralutanów i Kutaspirazolów to średnio rozgarniety 10-cio latek potrafi zrobić - nie potrzeba jakiejś tam agencyjni.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Durnowate reklamy Rozdupanów, Sralutanów i Kutaspirazolów to średnio rozgarniety 10-cio latek potrafi zrobić - nie potrzeba jakiejś tam agencyjni.
0 0
odpowiedź
User
yo
biedny ten MEC w tym roku
0 0
odpowiedź