Informacje o czasie dojazdu do najbliższej restauracji w kampanii McDonald’s (wideo)
Należąca do OMD Poland agencja Macroscope zrealizowała ogólnopolską kampanię z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi, na których wyświetlano na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji McDonald's z ofertą śniadaniową.
Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji McDonald's. Kampania była emitowana tylko w trakcie dostępności oferty śniadaniowej. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji.
Do realizacji akcji wykorzystywano dane pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps.
Jak podaje OMD, jest to pierwsza, zakrojona na tak dużą skalę, kampania z mechanizmem odliczającym czas w Polsce. Podczas realizacji kampanii wykorzystano nośniki Screen Network oraz z MyLED.
Kreację przygotowała agencja DDB& Tribal.
Dołącz do dyskusji: Informacje o czasie dojazdu do najbliższej restauracji w kampanii McDonald’s (wideo)