„Babcia” w reklamie McDonald’s opowiada o McMuffinie z twarożkiem i rzodkiewką (wideo)
McDonald’s rozpoczął kampanię reklamującą nowy wariant McMuffina - z twarożkiem i rzodkiewką. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa i dom mediowy OMD.
Spot opowiada o nowym pracowniku McDonald’s, któremu potężnie wyglądający, bardziej doświadczony kolega tłumaczy, jak należy przygotowywać McMuffina z twarożkiem i rzodkiewką.
Działania reklamujące McDonald’s obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za przygotowywanie reklam firmy odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.
Obecnie emitowana jest też wizerunkowa reklama McDonald’s na Boże Narodzenie, opowiadająca o historii kupna choinki.
Dołącz do dyskusji: „Babcia” w reklamie McDonald’s opowiada o McMuffinie z twarożkiem i rzodkiewką (wideo)