SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald's kupuje za 300 mln dolarów Dynamic Yield. Rewolucja na wyświetlanym menu

Sieć McDonald’s kupiła za 300 mln dolarów firmę Dynamic Yield, która specjalizuje się w rozwiązaniach logiki decyzyjnej. Dzięki jej technologii będzie mogła lepiej spersonalizować menu.

McDonald’s, fot. Shutterstock.comMcDonald’s, fot. Shutterstock.com

Jak podaje agencja Bloomberg powołując się na źródła bliskie sprawie, dzięki nowej technologii restauracje McDonald's będą mogły dostosowywać elektroniczne tablice menu do takich zmiennych jak: pora dnia, pogoda, czy do preferencji lokalnych klientów. Nowe listy dań będą również sugerować możliwe dodatki.

- Technologia jest kluczowym elementem naszego planu. Umożliwi ona naszym klientom lepsze doświadczenie zakupowe, i to na ich własnych warunkach - powiedział Steve Easterbrook, prezes i dyrektor wykonawczy McDonald's Corporation. Dzięki temu przejęciu zwiększymy rolę technologii i analizy danych w dalszym rozwoju oraz przyspieszymy realizację naszej wizji - coraz bardziej spersonalizowanego doświadczenia naszych gości.

- Założyliśmy Dynamic Yield siedem lat temu w przekonaniu, że marki zorientowane na klienta muszą uczynić personalizację elementem swojej podstawowej działalności. Jesteśmy podekscytowani, że dołączamy do kultowej globalnej marki, którą jest McDonald's. Cieszymy się, że nasze innowacje mogą mieć rzeczywisty wpływ na codzienne życie ludzi - dodał Liad Agmon, współzałożyciel i dyrektor generalny Dynamic Yield.

McDonald's od 2015 roku stawia na rozwój technologii w swoich restauracjach. W tym czasie wprowadzono m.in. punkty samoobsługowe, cyfrowe menu i dostawy posiłków. Ma to pomóc firmie w zwiększeniu dochodów i konkurencyjności.

McDonald's testował już rozwiązania Dynamic Yield w USA w 2018 roku.

McDonald's, który ma 38 tys. restauracji zostanie jedynym właścicielem Dynamic Yield, które ma swoje siedziby w Nowym Jorku i Tel Avivie.

Dołącz do dyskusji: McDonald's kupuje za 300 mln dolarów Dynamic Yield. Rewolucja na wyświetlanym menu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Drobne sprostowanie. McDonalds to NIE RESTAURACJE, A BARY SZYBKIEJ OBSŁUGI BĄDŹ BISTRA. W RESTAURACJACH jest drukowane menu dla każdego klienta, obsługa kelnerska, prawdziwe nierdzewne sztućce i wybór alkoholi. W McDonaldsie NIE MA NIC Z TEGO!
odpowiedź