McCann & MRM wypromuje markę Wyborowa w Polsce i globalnie
Agencja McCann & MRM została wybrana do obsługi marki Wyborowa (Pernod Ricard) na rynku polskim oraz arenie międzynarodowej. Ma odpowiadać za strategie i kreację.
Wyborowa powierzyła agencji McCann & MRM opracowanie strategii komunikacji marki zarówno na rynku polskim, jak i w komunikacji globalnej. Agencja została wyłoniona na drodze przetargu.
„Wyborowa to jedna z rodzimych marek, która jest jedną z naszych najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce i na świecie. Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że tak prestiżowy klient powierzył nam tak odpowiedzialne zadanie jakim jest dalsze budowanie marki i wspieranie jej ambicji biznesowych zarówno na rynku lokalnym, jak i na skalę światową - powiedział Wojciech Borowski, prezes zarządu McCann Worldgroup.
Za ostatnie działania marki w naszym kraju odpowiadała agencja IQ Marketing, która pod koniec 2016 roku zrealizowała kampanię „Wyborowa 3 Party Challenge". Ostatnie kampanie międzynarodowe przeprowadziła szwedzka agencja Perfect Fools.
Marka Wyborowa działa w ponad 80 krajach.
Dołącz do dyskusji: McCann & MRM wypromuje markę Wyborowa w Polsce i globalnie