SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maxi Zoo promuje swój sklep internetowy

Sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo ruszyła z kampanią reklamową promującą start sklepu internetowego. Akcję przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Zasięg kampanii obejmuje radio, działania digital display w serwisach horyzontalnych  gazeta.pl, wp.pl i interia.pl, a także formaty BTL (ulotki i plakaty). Spoty radiowe w wersjach 30 i 15 sekund będą emitowane we wszystkich stacjach RMF FM z RMF jako stacją główną. Na potrzeby kampanii przygotowano również działania w social mediach.

Za koncepcję mediową i koordynację kampanii wspierającej launch e-sklepu Maxi Zoo na polskim rynku odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) w ramach stałej współpracy z klientem.

Dołącz do dyskusji: Maxi Zoo promuje swój sklep internetowy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Nie dajcie się nabrać. Bardzo nierzetelny sklep internetowy. Terminy kilka razy dłuższe niż podają, informacji zero, słowa przepraszam jeszcze nie poznali. Język polska trudna jest... Może kiedys sie nauczą, na razie do bani. Szkoda nerwów.
12 4
odpowiedź
User
adasek
Niestety z promocją sklepów internetowych obecnie nie jest tak łatwo. Sam prowadzę sklep internetowy i wiem, że w celu promocji warto korzystać z różnych narzędzi. W moim przypadku pomocne okazało się narzędzie od bazo.io, wiedziałem jakimi produktami są zainteresowani moi klienci, nawiązanie z nimi kontaktu też nie stanowiło problemu
0 0
odpowiedź