Matt Buchanan w nowej globalnej roli w Ogilvy PR
Szefostwo agencji Ogilvy PR powołało Matta Buchanana na nowego globalnego prezesa ds. komunikacji zintegrowanej i w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Nowo utworzone stanowisko obejmie ze skutkiem natychmiastowym.
Nowe zadania Matta Buchanana będą koncentrować się na definiowaniu zintegrowanej oferty agencji i wzmacnianiu jej zdolności kreatywnych w obszarach PR, influencer marketingu i social mediów w całym regionie EMEA.
Matt Buchanan będzie podlegał globalnemu dyrektorowi generalnemu Ogilvy PR i będzie w dalszym ciągu kierować działem globalnego PR konsumenckiego firmy. Będzie także nadal współpracował z dyrektor ds. klientów Joanną Oosthuizen i innymi liderami regionalnymi, Charlotte Tansill w Ameryce Północnej i Emily Poon w Azji.
- Marki nie przychodzą już do agencji po prostu chcąc reklamę, PR czy media społecznościowe. Przychodzą z problemem biznesowym i chcą przez cały czas wszystkiego, co najlepsze. To, co zawsze ekscytowało mnie w Ogilvy, to nasza głęboka specjalistyczna wiedza i skupienie się na integracji. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i ściślejszej współpracy z naszymi zespołami w całym regionie EMEA, aby jeszcze bardziej ulepszyć naszą ofertę, w której liczy się przede wszystkim to, co zarobione, i zapewnić naszym klientom najlepsze wykorzystanie kreatywnej doskonałości Ogilvy - powiedział Buchanan.
Dołącz do dyskusji: Matt Buchanan w nowej globalnej roli w Ogilvy PR