Matka Natura z zającem Marianem reklamuje nowe soki tłoczone Hortex (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej linii soków tłoczonych marki Hortex. Akcję, której główną bohaterką jest Matka Natura, przygotowały firmy marketingowe Opus B, Papaya Films, Film Garden i OMD.
Spot emitowany w ramach kampanii jest utrzymany w konwencji zwiastuna filmowego, w którym oprócz Matki Natury i Pana Hortexa, znanych z poprzednich reklam marki Hortex, występuje zając Marian. Klip pokazuje sposób produkcji soków z nowej linii 100% Soki Tłoczone Hortex, dostępnych w trzech wariantach smakowych: jabłka, jabłka z czarną porzeczką i jabłka z mango.
Reklama jest emitowana od 14 października w największych stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych.
Za kreację kampanii i nadzór nad realzacją reklamy odpowiadała agencja Opus B. Reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją - studio Papaya Films, a postprodukcją - Film Garden. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Matka Natura z zającem Marianem reklamuje nowe soki tłoczone Hortex (wideo)