Top Story odpowiada za PR Maserati w Polsce
Agencja Top Story zajmuje się komunikacją zewnętrzną marki motoryzacyjnej Maserati.
Top Story odpowiada za działania media relations, koordynację eventów i kreowanie wizerunku Maserati.
Ze strony agencji za prowadzenie działań dla Maserati odpowiadają Piotr Zabłocki, account manager oraz Karol Dymkowski, account executive.
– Maserati wkracza w bardzo intensywny okres. To czas na zmiany, rozwój i pokazanie odświeżonego oblicza marki. Jestem zachwycony, że właśnie w takim momencie rozpoczynamy współpracę i wspólnie będziemy budować ich wizerunek w Polsce – mówi Karol Dymkowski.
Top Story jest agencją specjalizującą się w PR motoryzacyjnym oraz antykryzysowym, założoną przez Piotra Zabłockiego i Mikołaja Kirschke, dwóch byłych dziennikarzy mediów poznańskich i ogólnopolskich. Zespół składa się z osób, którzy pracowali m.in. w „Logo", „Gazecie Wyborczej", Grupie Onet-RAS Polska oraz lokalnych gazetach, stacjach telewizyjnych i radiowych.
Dołącz do dyskusji: Top Story odpowiada za PR Maserati w Polsce