Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk kierowniczkami grupy marek w Wedlu
Lotte Wedel utworzył w dziale marketingu nowe stanowiska dedykowane nowościom produktowym. Objęły je Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk.
Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk jako kierowniczki grupy marek odpowiedzialne będą za rozwój innowacji w kategorii słodyczy impulsowych i lodów. Dołączyły do działu marketingu kierowanego przez Monikę Kolano-Wysokińską, która zasiada także w zarządzie firmy.
Łazarczyk odpowiada za innowacje
Marta Łazarczyk jako kierownik grupy marek w Wedlu odpowiada za rozwój firmy w obszarze szeroko pojętych innowacji, szczególnie w kategorii słodyczy impulsowych. Kompleksowo zarządza działaniami związanymi ze strategią marketingową, badaniami konsumenckimi oraz rozwojem nowych produktów.
Doświadczenie zdobywała Łazarczyk zarówno w branży spożywczej, jak i kosmetycznej w takich firmach jak Avon Cosmetics Polska, Perfetti Van Melle Polska czy Bonduelle Polska.
Kowalczyk kieruje obszarami z segmentu lodów
Katarzyna Kowalczyk, również jako kierownik grupy marek, jest odpowiedzialna m.in. za rozwój obecności Wedla w segmencie lodów. Kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową kategorii lodowej, w tym rozwojem nowości i komunikacji.
W przeszłości Kowalczyk pracowała w Danone, gdzie zajmowała się innowacjami, markami Activia i Danonki oraz w firmie CEDC International, w której odpowiedzialna była za zarządzanie kategorią wina, w tym marką Carlo Rossi.
Lotte Wedel finalizuje w maju przetarg reklamowy. Marketer wybiera agencję, która zajmie się kompleksową obsługą wizerunku marki i jej produktów we wszystkich kanałach komunikacji. Obecnie firmę obsługują w tym zakresie agencje PZL (kreacja), Ogilvy (kompleksowa obsługa kategorii lodów), Golden Submarine (internet), Walk PR (public relations) i Zenith (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk kierowniczkami grupy marek w Wedlu