Marta Hildebrand odpowiada za marketing w Whites
W lutym Marta Hildebrand dołączyła do zespołu agencji digitalowej Whites. Ostatnio pracowała w Agorze.
Marta Hildebrand na nowym stanowisku head of marketing jest odpowiedzialna za całość działań marketingowych dla wszystkich marek z grupy digitalowej Whites, a także wzmocnienie marketingu wewnętrznego firmy. Zarządza także zespołem marketingowym. Jej przełożonym jest Maciej Woźniak - prezes zarządu Whites.
- Bardzo cieszę się, że zaczynam współpracę z agencją, która rozwija się obecnie na wielu poziomach, z dużą energią opiera się kryzysowi oraz jest dobrze i mądrze zarządzana. Przede mną duże wyzwania – w końcu Whitesi mają ogromne ambicje i wyjątkowy głód rozwoju - komentuje Marta Hildebrand, head of marketing w Whites.
Poprzednio przez ponad 2 lata Hildebrand pracowała w Agorze jako kierownik ds. wzrostu Gazeta.pl. Była odpowiedzialna m.in. za dział SEO, dział social media i zespół growth-hackingowy.
Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Wirtualnej Polsce, gdzie jako product owner zajmowała się biznesowym rozwojem serwisów z kategorii Styl Życia, Rozrywka, Zdrowie i Parenting (m.in. Pudelek.pl, WP Kobieta, Gwiazdy, Film, Kuchnia, Turystyka, ABCZdrowie i Parenting.pl). W tej samej firmie była wcześniej product ownerem platformy publishingowej i rozwijała i nadzorowała projekt przeniesienia na tę platformę kilkunastu serwisów z portfolio WP.
Dołącz do dyskusji: Marta Hildebrand odpowiada za marketing w Whites