Marta Guze-Korszyńska na czele marketingu Marquard Media Polska
Marta Guze-Korszyńska została dyrektorem marketingu w Marquard Media Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Wilk, która przeszła do G+J Polska.
Pracę w Marquard Media Polska Marta Guze-Korszyńska rozpoczęła w lutym br. Początkowo była p.o. szefa działu marketingu, a 1 kwietnia na stałe objęła to stanowisko.
Urszula Wilk: z Marquarda do G+J
Poprzednio Guze-Korszyńska pracowała w firmie Scorpio Studio, która produkowała m.in. filmy dokumentalne takie jak „Balcerowicz. Gra o wszystko” i „To był czas”. Karierę w mediach rozpoczęła w 1997 roku, kiedy jako kierownik zespołu produkcyjnego działu informacji TVN wraz z zespołem współtworzyła program informacyjny „Fakty”. Później była związana z Media Express, pełniąc funkcje szefowej produktu „Super Express” oraz szefowej komunikacji marketingowej biura reklam i ogłoszeń. Stworzyła i kierowała zespołem public relations wydawnictwa, z którym m.in. zainicjowała pierwsze w Polsce badanie wizerunku gazety codziennej. Potem pracowała w Broker FM jako product manager ds. sponsoringu i akcji specjalnych RMF FM i RMF Classic oraz w biurze reklamy Axel Springer Polska, gdzie kierowała działem projektów specjalnych oraz zajmowała się segmentem B2B.
Marta Guze-Korszyńska ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim, a także Wyższe Studium Zawodowe Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej w Łodzi oraz Podyplomowe Studium Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Marta Guze-Korszyńska na czele marketingu Marquard Media Polska