SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Gajowniczek i Grzegorz Trojan rozstają się z Chilli ZET

Marta Gajowniczek, brand manager Chilli ZET oraz Grzegorz Trojan, specjalista ds. promocji tej stacji, rozstają się ze spółką Eurozet - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

- To była wspólna decyzja ich i stacji. Odchodzą za porozumieniem stron - mówi nam Katarzyna Szczepanik, PR manager Grupy Eurozet. Informację o nowym brand managerze Chilli ZET spółka ma podać w najbliższych dniach.

Gajowniczek brand managerem Chilli ZET była od października 2010 roku. Wcześniej pracowała jako PR & communication manager w Omnicom Media Group. W przeszłości zatrudniona była także w agencji Euro RSCG Warsaw.

Natomiast Trojan z Eurozetem związany był od 1999 roku. Specjalistą promocji odpowiedzialnym za Chilli ZET i RRM był od października 2009 roku. Wcześniej w spółce pracował jako specjalista promocji Planety FM oraz starszy doradca ds. planowania radia.

Dołącz do dyskusji: Marta Gajowniczek i Grzegorz Trojan rozstają się z Chilli ZET

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sybil
wspólna decyzja - hahaha dobry żart z rana
odpowiedź
User
tadeusz
Natalia miała zły dzień...w końcu lambadziara też może się zdenerwować i "cofnąć do tyłu" jakąś decyzję :))
odpowiedź
User
mmm
Grzesiek -szkoda, to bardzo dobry specjalista i człowiek, teraz widać, że w Eurozecie jest tylko miejsce na takich "SPECJALISTÓW" jak Pani Tkaczyk, Gębska czy Dareczek :)
Wyniki wspomnianych stacji mówią o ich niekwestionowanej wiedzy, poziomie merytorycznym, zaangażowaniu i specjalistycznej specjalizaci swoich specjalności:)
odpowiedź