Marki na Twitterze wykorzystały awarię Facebooka
W wyniku awarii w poniedziałek po południu przez kilkadziesiąt minut niemożliwe było publikowanie postów na Facebooku. Wykorzystały to niektóre marki aktywne na Twitterze.
Awaria wystąpiła ok. godziny 14:00 czasu polskiego i uniemożliwiała wielu użytkownikom oraz fanpage’om publikowanie jakichkolwiek wpisów. Ostatecznie na chwilę zablokowano dostęp do serwisu, by dokonać stosownych napraw. Jak podaje administracja, przyczyną były prace konserwacyjne, które zablokowały część funkcji. Problem dotknął zarówno osoby korzystające z serwisu w przeglądarce internetowej, jak i za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Ostatecznie wszystko wróciło do normy przed godziną 16:00.
Awarię Facebooka wykorzystały niektóre marki, publikując na swoich profilach na Twitterze posty w humorystyczny sposób obrazujące całą sytuację. Jednocześnie dało się zaobserwować wzmożoną liczbę wpisów z tagami typu #facebookdown.
Ostatnia awaria Facebooka odczuwalna w globalnej skali miała miejsce w styczniu br. Wówczas serwis był niedostępny przez kilka godzin.
Dołącz do dyskusji: Marki na Twitterze wykorzystały awarię Facebooka